poniedziałek, 28 stycznia 2013

Stylizacje.


                                  Stylizacje.




1.Odważna stylizacja., ubrałabym się tak. Podobają mi się trampy. Podoba mi się bluzka. Fajna kurteczka. Ewentualnie zmieniłabym legginsy. Na zwykłe. Bez wzorków. A co do kolczyków, założyłabym czarne kuleczki- wkręty.





2. Kolorowa stylizacja. Podoba mi się. Chociaż zamiast tych butów, założyłabym całe czarne. Nie jestem pewna, czy nie wyglądałabym jak głupia w kapeluszu. Ale ogółem mi się podoba .




3. Stylizacja z pastelowymi kolorami. Nie jest zła, ale jak dla mnie mało interesująca. Wolę odważniejsze kolory. Chociaż  wszystko mi się podoba. To nie odpowiadają mi kolory ;)


Co myślicie na temat tych stylizacji? 
Każda jest ponumerowana.
Proszę o komentarze typu :
1- tak, fajne ( wymienić co się podoba )
2- jest fajna ( tak jak wcześniej )
3 - nie, nie podoba mi się ( dlaczego )

Dziękuję za uwagę. ;)

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne te stylizacje,
    podobają mi się :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama wykonywałaś te stylizacje ? Fajnei by było gdybyś sama zrobiła, bo na niektórych stronkach można i wtedy byłyby świetne *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne metamorfozy. wszystkie mi sie podobaja.

    OdpowiedzUsuń