poniedziałek, 28 stycznia 2013

Buty - to co kochamy.


Buty... No tak. Zakładamy je gdy gdziekolwiek wychodzimy.
Lecz to nierozłączna część garderoby.
Dla wielu dziewczyn jest to skarb na ziemi.
Kochamy buty, ale dlaczego? ^.-


Może dlatego, że są piękne. Jesteśmy w nich wyższe, i powodują że czujemy się piękniejsze?

 

Te oto czarne butki, znalazłam w necie. Bardzo mi się podobają. Tylko szkoda, że są aż tak wysokie. Mają 14 cm. Chciałam sobie takie kupić, ale chyba nie kupię : <


Lity- to śliczne buty. Lecz również wysokie. Również bardzo mi się podobają. Za ok 100 zł, można je kupić tutaj : www.deezee.pl

                                                   

Te są po prostu cuudne :* Można je kupić tutaj : http://deezee.pl/obuwie_damskie/botki/koturny_lb50078a_black_suede.html- obecnie jest wyprzedaż. Kosztują 109 zł ;)


Lity z ćwiekami <3 Kocham je. Chociaż mogłyby być czarne. Można je kupić tutaj : http://deezee.pl/obuwie_damskie/botki/botki_ls40183_white.html za 118 zł ;)








Creepersy- hit, czy raczej kit?

Moim zdaniem nie są najgorsze. Ale nie dałabym za nie 120 zł ;p


                   




5 komentarzy:

  1. Creepersy jak dla mnie są ok. Większość butów któe dałaś są bardzo wysokie a ja w takich niestety nie chodzę. Ale jakbym miała jakieś kupić to zdecydowanie lity : ) Najlepiej brązowe, albo te białe z ćwiekami *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie im wyższe buty tym większy seksapil, ale oczywiście wszystko z umiarem. Zapraszam do mnie na DIy a wkrótce dużo kosmetyczno-modowych rzeczy! loovelyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście lubię wysokie buty głównie dl tego że sama jestem niska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. podobaja mi sie najbardziej te 3 od góry ;d

    OdpowiedzUsuń